Aktualności

W dniu 03.01.2022 r. ogłoszono ustawę z dnia 17 grudnia 2021 r. o dodatku osłonowym oraz  Rozporządzenie Ministra Klimatu i Środowiska określające wzór wniosku o wypłatę dodatku osłonowego.

Wnioski o przyznanie dodatku osłonowego będzie można składać w formie papierowej lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej od 20 stycznia 2022 r. do 31 października 2022r.

Więcej informacji oraz wzór wniosku znajdziesz w zakładce Dodatek osłonowy

 

Do dziesiątki dzieci naszych podopiecznych zawitał Mikołaj z prezentami, dzięki czemu wzbudził uśmiech na wielu twarzach. Fajnie jest mile zaskoczyć i obdarować innych.

Serdecznie podziękowania dla darczyńcy, który chciał pozostać anonimowy, dobro wraca <3

Informujemy, że w dniu 24 grudnia - Wigilia, Ośrodek Pomocy Społecznej w Walimiu będzie nieczynny.

Za wszelkie utrudnienia przepraszamy.

 

Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na stanowisko Podinspektora ds. obsługi dodatków mieszkaniowych i energetycznych, spraw administracyjnych została wybrana Pani Barbara Dobroć, zam. Wałbrzychu.

Uzasadnienie dokonanego wyboru: w wyniku procedury naboru na stanowisko Podinspektora ds. dodatków mieszkaniowych i energetycznych, spraw administracyjnych, aplikację złożyły 3 kandydatki, które spełniały wymogi formalne. Pani Barbara Dobroć wykazała się podczas testu i rozmowy rekrutacyjnej odpowiednimi kwalifikacjami, wiedzą oraz doświadczeniem zawodowym, co zdecydowało o zatrudnieniu.